tirsdag 28. juni 2011

Foto's op ut.no

In 2009, tijdens onze eerste zomer als inwoners van Noorwegen, hebben Anny, Marco en ik een mini-trektocht gemaakt door Huldreheimen. De bergen van Huldreheimen zijn de voorlopers van de hoge reuzen van Jotunheimen. Het berggebied ligt op slechts een paar uur rijden van onze toenmalige woonplaats Bruflat in de gemeente Etnedal.

Het was voor Anny en Marco de eerste keer dat ze een wandelvakantie maakten van hut naar hut. In drie dagen liepen we van Liomseter naar Storkvelvbu, van Storkvelvbu naar Haldorbu en van Haldorbu naar het beginpunt Liomster. Uiteraard werden er tijdens deze wandeltocht ook foto's gemaakt. Een paar foto's stuurde ik een aantal maanden geleden naar de DNT naar aanleiding van een oproep om foto's van hutten. Ik had er niet meer van gehoord, maar gisteren kwam ik er bij toeval achter dat de foto's op de website http://www.ut.no/ zijn geplaatst, een soort routeplanner voor buitensport. Met mijn naam en bijschriften er netjes bij vermeld. Super leuk!

Kijk hier om de foto's te zien: Ambers foto's van Haldorbu.

1 kommentar:

  1. Zo toevallig, ongeveer een uurtje geleden lees ik op hiking-site.nl over ut.no en nu post jij hier ook over. Leuke foto's en grappig om zo je eigen foto's terug te zien!

    SvarSlett