søndag 25. oktober 2009

Van Valdres naar Telemark

Vandaag, 25 oktober 2009, is de wintertijd in gegaan. We zitten nu lekker warm in ons nieuwe huurhuis in Ulefoss. Eind augustus heb ik mijn werk in Etnedal afgerond en is onze inboedel opgeslagen bij de verhuizer in Etnedal. In september woonden we samen in het kleine appartementje in Lunde waar Marco al vanaf mei verbleef. Gelukkig was het een prachtige herfstmaand, dus konden we er in de weekenden lekker op uit trekken om de omgeving te verkennen. Op 2 oktober 2009 is onze inboedel keurig netjes afgeleverd in Ulefoss. Daarna begon een drukke tijd met het uitpakken van dozen en het verhuizen van de spullen in Lunde naar Ulefoss. Dit weekend hebben we het hele huis van top tot teen schoongemaakt en de laatste spullen hun plekje gegeven. Zo kunnen we er ten minste weer een tijd tegen aan! Mijn baan bij de gemeente Nome bevalt prima. Ik heb inmiddels de eerste Nederlandse familie op bezoek gehad. Zij zijn van plan om in april 2010 naar Lunde te verhuizen.

2 kommentarer:

  1. Hoidiehoi,

    Cool zo'n blog! Ziet er allemaal weer puik uit maar ik ben reuze nieuwsgierig naar de binnenkant van jullie huis.
    Ennuhh die preitaart ziet er verdacht nederlands uit of is het de noorse bacon die het h'm doet?

    Liefs,
    Dafne

    SvarSlett
  2. Ha Amber,
    Hihi, zo kom je nog eens bekenden tegen als je snuffelt op het net. Mooi uitzicht hebben jullie inderdaad!

    Groetjes Saskia Ebben

    SvarSlett